maandag 27 augustus 2012

Card - You Blow Me Away + Copic Color Combo - Fel oranje Haar / Bright orange Hair

Een tijdje geleden kocht ik een heel mooi papierblokje van Echo Park Paper Co, "This & That" genaamd. Het bevat designpapiertjes met leuke retrokleurtjes. Op het blog van The odd Girl ( http://www.theoddgirl.com/ ) kwam ik het papiertje met de ventilators tegen met 'You blow me away" als bijschrift.. vond ik zo geweldig dat ik zelf ook zo'n kaartje wou maken =) En zie hier het resultaat:

Digi: Shy Mae - Some odd Girl
A while ago I bought a Paper pad from Echo Park Paper Co, called "This &That". It's full of cute designpapers in retro-colors. On The odd Girl-blog ( http://www.theoddgirl.com/ ) I saw Kristy using the paper with all the ventilators with "You blow me away" as title. I thought the card to be so cute I tried to make one myself =) And... on top you see the result!

Fel oranje Haar / Bright orange Hair

YR21 - YR14 - YR07 -R08

Deze haarkleur is 1 van mijn favorieten. Er zijn slechts 4 Copics voor nodig en het effect is gewoon WAAUUWW! Zoals steeds kleuren van licht naar donker en van donker naar licht =)

This bright orange hair color is absolutely my favourite! You only need 4 Copics and the result is GORGEOUS! As always you need to feather from light to dark and from dark to light =)

Ik vind het super dat jullie zo lovend zijn over mijn haarkleurtjes! Ik hoop dat jullie ondertussen al enkele hebben uitgeprobeerd! Vergeten jullie niet een beetje mond-aan-mond reclame te maken zodat ik nog enkele volgers bijkrijg? =) Zou echt geweldig zijn! Bedankt!

I really appreciate all the lovely comments I receive about my Hair color Combo's. I hope you all found the time to try out a few. May I ask you, if you like my blog, to spread the word so I can get few more followers! This would be awesome! Thx!

Groetjes / Greetings,

Eline

9 opmerkingen:

  1. Geweldige mooie kaart Eline, en het meisje lijkt wel wat op jou, (behalve haar benen!!)!!

    Groetjes
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha! bedankt, Maria! ja, heb gelukkig niet zo'n dikke kuiten (enkel dikke billen, hehe =D) Ik heb vandaag nog eens te tijd genomen om je nieuwste creaties te bewonderen. Prachtig die verjaardagskalender! En die box voor geboortes is ook een super project!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart en wat een leuke tekst ook!! Erg mooi ingekleurd en gewoon een mooi geheel.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Liesbeth! Echt leuk dat je steeds een reactie achterlaat =) motiveert me echt enorm!

      Verwijderen
  3. Absolutely adorable, Eline!!! Your coloring is DIVINE.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thx!!
      I got grrreeaat news! my package arrived today! I can pick it up tomorrow =D exciiiited!
      x

      Verwijderen
  4. Haha, geweldig hoe die tekst bij het papier past, echt leuk en origineel :D

    PS: zou je mss kunnen afzetten in je instellingen dat er voor een reactie ook een woord+cijfer getypt moeten worden (om te bewijzen dat je geen robot bent), want ze maken dan steeds moeilijker en ik kan het woord en cijfer amper lezen :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Sofie!

      Oh, ik wist niet dat mijn blog ook zo'n irritant dingetje had =D ben eens bij de instellingen gaan rommelen en ik hoop dat ik het verholpen heb.. Laar maar weten als er nog problemen zijn!
      Bedankt om het even te melden, ben zelf ook geen fan van die breinbrekers =D

      Verwijderen
  5. Heel mooi kaartje , ik heb wel wat copics maar ben niet zo gedreven in het mengen van kleuren ! moet nog veel oefenen ;-) kan nog veel leren van jou !
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen